Zelené potraviny

 

Zelená je barva srdeční čakry, centra naší energie, a zelené potraviny tuto čakru posilují.

V zeleném barvivu je koncentrované sluneční světlo a energie.

 

Ječmen nebo chlorella?

Optimálního výsledku dosáhnete, budete-li jíst obojí. Ječmen a chlorella se vzájemně ve svých účincích podporují a doplňují. Ječmen dodává tělu vitamíny, stopové a minerální prvky, aminokyseliny a svými enzymy napomáhá rychlejšímu vstřebání chlorelly.

Čím se sladkovodní řasa chlorella a mladý ječmen od sebe ve svém složení liší?

Obě zelené potraviny mají ve svém složení mnoho společného (například vitaminy, minerály, stopové prvky, chlorofyl, aminokyseliny a nukleové kyseliny). Řasa obsahuje, na rozdíl od Mladého ječmene, například vlákninu, přírodní antibiotikum, CGF (růstový faktor, který čtyřnásobně urychluje růst normální střevní flóry). Mladý ječmen má ve svém složení oproti řase navíc mohutné antioxydanty (GIV a SOD) a vysoké množství enzymů. Podrobné složení je uvedeno v knihách o produktech a na příbalových letáčcích.

Jaký je účinek zelených potravin na organismus?

Jejich složení a účinek na lidský organismus je komplexní. To znamená, že jej čistí, hojí jeho záněty, podporují obnovu normální střevní flóry, doplňují do něj veškeré důležité látky (vitaminy, minerály, stopové prvky a antioxydanty) a zvyšují jeho přirozenou obranyschopnost. Neobsahují žádné „prázdné“ kalorie, jedovaté látky, barviva, stabilizátory, plnidla, pojidla či jiné nežádoucí nebo nevhodné složky. Svým složením jsou přirozenou a racionální stravou a díky tomu mají na organismus a jeho funkce vysoce pozitivní vliv.

Působí jako adaptogeny, tedy mají schopnost zvýšenou funkci orgánů a systémů zklidnit a naopak jejich sníženou činnost povzbudit. Výrazně zpomalují buněčné stárnutí. Dodávají jak fyzickou, tak i psychickou sílu a vytrvalost, protože mají vysokou bioenergetickou hodnotu.  

Pro koho jsou prospěšné?

Pro všechny, kdo potřebují doplnit vitaminy, minerály a ostatní důležité živiny. Nutriční podpora je vynikající pro jedince s oslabeným organismem,
při chronických onemocněních a rekonvalescenci, při otravě těžkými kovy, atopických ekzémech či astmatu, dále pro lidi pracující ve znečištěném prostředí, při užívání steroidů a antibiotik. Jsou ideálním doplňkem při půstu i dietách. Jako preventivní prostředek jsou vhodná pro všechny věkové kategorie, od kojenců pro těhotné i kojící ženy, děti a všechny věkové skupiny.

Lze zelené potraviny kombinovat s jinými potravními doplňky?

Přestože mají zelené potraviny téměř ideální složení a jsou nadřazeny potravním doplňkům neobsahují některé důležité látky, které jsou pak s nimi vhodné do kombinace.

  • neobsahují koenzym Q–10
  • neobsahují vasodilatační látky (Ginkgo biloba)
  • neobsahují glukosamin sulfát, chondroitin sulfát, MSM

Jak dlouho je vhodné zelené potraviny užívat?

Platí: čím déle, tím lépe. Pamatujte, že škodliviny na nás působí neustále, vždy a všude a nikdy nejezdí na dovolenou. Proto je důležité neustále organismus čistit, chránit a posilovat. Každodenní a dlouhodobé užívání zelených potravin je zárukou dobrého zdraví, kondice i nálady. Pokud se staneme „závislými“ na zelených potravinách, je to to nejlepší, co nás mohlo potkat

Zelené potraviny neobsahují lepek. 

Zelené potraviny jsou určeny pro dlouhodobé užívání, není třeba dělat žádnou přestávku.